2 Ekim 2018 Salı

ARDAHAN BAYRAMOĞLU KÖYÜ HABERLERİ


MARKAKÖY KORA BAYRAMOĞLU 20 YIL KUTLAMALARI BÜYÜK COŞKUYLA SON BULDU 
Herkesin köyünü ilk İnternette yayınlıyan ve Tanıtan ardahanlı gazete yazar girişimci Mehmet ali Arslan kendi köyünüde marka Yapmıştı 1998 Yılında marka olan bayramoglu köyün marka oluşunun 20nci yılı kutlamaları bu sene çeşitli etkinliklerle kutlandı geçtiğimiz aylarda ( istanbul boğaz köprüsü) . 15 temmuz şehitler köprüsünde kora köyün bayrağı ve tanıtım logosu asılarak kutlamaların startı verilmişti sonrasında ardahanda özelikle de hoçvan bölgesinde çeşitli etkinlikler yapıldı etkinliklerin geneli ise hoçvan bayramoğlu kora köyünde yapıldı. Etkinlikler kapsamında tarihte ilk kez köyün kürtçe isminede yer verildi köylüler köyün önemli noktalarına (kale) (okul) (vba) Türk bayrakları ve markaköy koranın bayraklarını astı. Yaklaşık 4aydır farklı yerlerde yapılan etkinliklerde bayramoğlu oğlu köyün marka oluşunun serüveni anlatıldı etkinlikler kapsamında ardahan köylerine ağaçlandırma projesinede markaköy korada startı verilmişti Mehmet ali Arslan önümüzdeki yıllarda ardahanın bütün köylerine ağaç dikecek ardahanın ilk ve tek ulusal ve uluslararası medyası CNN ARDAHAN INTERNATİONALın sponsor olduğu etkinliklere yöre halkınında büyük destek verildiği gözlerden kaçmadı köyü marka yapan Mehmet ali Arslan ise ben Türkiyemin heryerini özeliklede serhat bölgesinde bulunan il ilçe ve köylerini gönülü olarak tanıtıyorum hiç birisini kendi köyümden ayrı tutmuyorum ardahan kars ığdır ilçe ve köylerini İnternette ilk ben yayınladım günümüzde halen bu il ilçe ve köylerini gönüllü olarak tanıtıyorum ardahanda Türkiye'de illaki bir marka olacaktı insanların desteği ile bayramoğlu kora köyü marka olmuştur bayramoglu kora köyü sadece benim değil Türkiyenin markasıdır ve herkesin köyüdür. Dedi konuşmasına şöyle devam eden imparator Mehmet ali Arslan yaklaşık 4 aydır marka köy korayı fiziki olarak insanlara anlatık halkımızın yoğun desteğine ayrıca teşekkür ediyorum çünkü her koşulda bizle beraber oldular etkinliklerimiz kurallar ve yasalar çerçevesinde yapıldı dedi. 
Sonraki Next Post
Önceki Previous Post
Sonraki Next Post
Önceki Previous Post