27 Ekim 2018 Cumartesi

YILDIZI PARLAYAN HOÇVANLI MÜZİSYEN ERGİN KILIÇ YETERSİZ DESTEKTEN YAKINDI




YILDIZI PARLAYAN HOÇVANLI MÜZİSYEN YETERSİZ DESTEKTEN YAKINDI
Yıldız parlayan ardahan hoçvanlı genç müzisyen ergin kılıç (awaz serhad)
yetersiz destekten yakında cnn ardahan ınternational haber servisine konuşan başarılı şarkıcı
ergin kılıç gündüzleri bir lokantada çalışıp geceleri ise taksimde  sahne alıyor
genelde kürtçe müzik yapan genç şarkıcı istanbulluların ve avrupadan gelen türistlerinde ilgi odağı oluyor.

ARDAHAN - HOÇVANLI İŞ ADAMLARI VE SANATÇILARINDAN DESTEK ALMADIM 
Genel yayın yönetmenimiz: Mehmet ali arslan'a içini döken başarılı sanatçı
çocukluğumdan beri müzik işiyle uğrasıyorum maddi imkansızlıklardan
 dolayı hiç bir eğitim alamadım.insanlar beni genelde awaz serhad olarak tanıtr ve bilirler.
sanatımı yaklaşık 3 senedir istanbul taksim cadde ve sokakları icra ediyorum bunun
 yanısıra cafelerde ve türkü evlerinde sahne alıyorum. ben işimi yapıyorum her türlü
eleştiriye açığım yaptığım sanatı beğenende var beğenmiyende herkese saygılıyım dedi..
bugüne kadar hoçvanlı işadamı ve sanatçılarından destek alamadığınıda söyleyen erginkılıç
benim binlerce kez paylaşılan amatör şarkılarım var güncel olarak yeni şarkılar
yazıyorum birgün gelecek benimle gurur duyacaksınız

kaynak CNN ARDAHAN INTERNATİONAL
MEHMET ALİ ARSLAN GAZETESİ
Sonraki Next Post
Önceki Previous Post
Sonraki Next Post
Önceki Previous Post