15 Aralık 2019 Pazar

Ardahan Kars Iğdır Tanıtım günleri festival 2019


İstanbul Beylikdüzü’nde ardahan Kars Iğdır Tanıtım günleri ve festival devam ediyor.

Esenyurt Belediyesi sponsorluğunda düzenlenen Ardahan Kars Iğdır Tanıtım Günleri ve Kültür festivali Beylikdüzü etkinlik alanında devam ediyor Esenyurt belediyesinin desteklediği yöre dernekleri tarafından Düzenlenen tanıtım günlerinde vatandaşlar çadırları gezerek yöresel ürünleri hem tadıp hem de satın alıyor, festival ve tanıtım günleri için alana gelen vatandaşlar düzenlenen halk oyunları gösterileri ile doyasıya eğleniyor, daha önceden de duyurduğumuz gibi 4 ardahan Kars Iğdır Tanıtım günleri etkinliği pazar günü yani bugün bitiyor.

ARDAHAN İNTERNATİONAL
#ARDAHANTANITIMGÜNLERİ #KARSTANITIMGÜNLERİ #KARSARDAHANIĞDIRTANITIMGÜNLERİ #KARSARDAHANIĞDIRGÜNLERİ #MEHMETALİARSLAN #ARDAHAN #KARS #IĞDIR #TBT #CNNARDAHAN #CNN #ARDAHANHABER #INTERNATİONAL #FESTİVAL
İMPARATOR MEHMET ALİ ARSLAN GAZETESİ
Sonraki Next Post
Önceki Previous Post
Sonraki Next Post
Önceki Previous Post